شيطان پرستان / تحليل عكس
شيطان پرستان / تحليل عكس

مبحثي كوتاه در مورد شيطان شيطان پرستي كه به مرور كامل خواهد شد :

در دين بي بديل اسلام ،  شيطان نماد فساد و فرافكني است كه با انگيزه تفرقه و  تحميل سلطه از ابتداي خلقت تا به روز قيامت همواره تمام تلاش خود را براي انزوال انسانيت و اديان الهي خواهد نمود .

اما امروزه شيطان به خصوص در جوامع از هم گسيخته ي اخلاقي ، به عنوان نماد قابل ستايش و پرستش ياد مي شود . تا جايي كه  شيطان پرستي به يك آيين رسمي پرستش مبدل شده و پايه گذاران اصلي اين به اصطلاح آيين ، همان مفسداني هستند كه با استناد به سوابق تاريخي شان  در مورد ايران ،  امروزه نيز براي از بين بردن اصول و مشروعيت اسلام ، تمام تلاش خود را مي كنند و از هر روش  از جمله تحريم  براي اين هدف شوم استفاده مي كنند .

شيطان  چگونه روح آدمي را تسخير و ممالكت مي كند .

روح ، بزرگترين و شايد بهتر است بگوييم تنها پل ارتباطي بين مخلوق و خالق است . حال اينكه روح همواره در  معرض حجوم ناهنجاريهاي اخلاقي و رفتاري قرار دارد .  دين و باور  انسان نسبت به وجود خدا و درك عميق اين باور  به قدرت و پايداري روح كمك مي كند .  اما وقتي روح ضعيف شود و ديد شخص نسبت به زندگي و  حقايق پيش رو  محدود شود ، اينجاست كه خلأ ايمان به شدت احساس مي شود  . روح بي ايمان همانند يك حافظه خالي است . كه هر كه هر چيز كه دوست داشته باشد مي تواند به اين حافظه تحميل كند .

انسان در ابتداي خلقت پاك و عاري از هر نوع گناه به دنيا مي آيد . اما همين انسان بي گناه اگر در مسيري به جز مسير الهي حركت كند قطعا به بي راهه رفته و علاوه بر خود انسانهاي ديگري را هم به سياه چاله شيطان خواهد كشاند .  انسان گمراه از توفيق الهي محروم است مگر اينكه به راه راست برگرد و اين خيلي مشكل و گاهاً  ناممكن است .   شيطان از ابتداي خلقت بر بودن و موجوديت خود و نيز برتري خود نسبت به انسان تلاش نموده و به نظر مي رسد  در اين مورد موفق به چشيدن خون  شمار زيادي از قربانيان خود شده است .

 شيطان پرستان امروزي به نحو خاصي حمايت مي شوند . شيطان پرستي در جوامعي كه ارزش خانواده پايين است ، رواج بيشتري دارد و به صورت مكتب درآمده است .  يك شيطان پرست به موجوديت شيطان ايمان دارد و چون روح او در تسخير تهاجمات رواني و تحميلي قرار گرفته است هر كاري براي رسيدن به سرور خود (در سايت هاي خود شيطان پرستان سرور  همان شيطان بزرگ است ) خواهد كرد

اما چيزي كه امروزه دولت ها و هاميان اين مكتب مسخره را دچار چالش و نگراني كرده است ، وجود ادين محكم و استوار است كه در رأس آنها دين پاك و شريف اسلام قرار دارد .  آنها اسلام را خطرناك و مهلك مي دانند . چرا كه دين اسلام نسبت به شيطان و هر عمل شيطاني نحي نموده و شيطان را به هلاكت و نابودي بشارت داده است .

از اين رو شيطان پرستان براي مقابله و حتي نابودي اسلام برنامه ريزي كرده و عمليات هاي گسترده اي انجام مي دهند .  و متاسفانه جديداً ديده شده كه در مدارس نيز اقدام به تيليغ و ترويج و فراخاني جوانان و نوجوانان مي كنند .

اين حقير از مسئولين فرهنگي كشور فقط يك سوال دارم و آن اين است كه آيا فرزندان خود شما در همين مدارس خودمان درس نمي خوانند ؟ اگر بنياد اساسي مملكت ( جوانان و نسلهاي بعدي ) و نيز فرزندان خودتان برايتان اهميت دارد  ، بياييد و از جانتان براي حفظ آبروي دين مايه بگذاريد . بياييد و حكم جهاد فرهنگي رهبر را با خونتان به اجرا بگذاريد و جسارتا ً اگر  (خيلي معذرت مي خواهم و كوچكتر از آنم كه  ........ )  اگر اگر ترسو و بي اراده هستيد  بگذاريد قدرتمنداني از جنس خاك ايران به صندلي فرهنگي كشور تكيه بزنند . وقتي شما فرمايشات رهبري را از پشت گوش بياندازيد از ديگران نمي توان انتظاري داشت .

شما پدران و مادران ...... شما خودتان ..               جوان               نواجون ....................

سنگر دفاع را از خود خانه بسازيد تا مدرسه  مبارزه با شيطان پرستان نيازي به آر پي جي و تانك ندارد . فقط و فقط نياز به اطلاع رساني و صحبت در جمع خانواده ، همكلاسيها ، همكاران اداري ، دوستان و ... دارد  و حتي يك ريال هم هزينه ندارد .

تصوير زير در مكتب شيطان پرستي اهميت فراواني دارد و از اين نوع تصاوير فراوان است . اما اآنقدر فجيع است كه روح انسان به درد مي آيد .  حقير از شما عزيزان استدعا دارم تصوير زير را تحليل و از قسمت نظرات ارسال فرماييد . بهترين تحليل ها به نام خود تحليل گر در همينجا نمايش داده خواهد شد

 

شيطان پرستان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 23 آذر 1392

] [ 22:35 ] [ هاشمي ]

[ ]